Blogga eller sluta

Blogga eller sluta det är en aktiv fråga idag hemma hos oss :)
Eller rättare sagt i min värld är den mest aktuell
Känns som evigheter sen sist men om man läsare inlägget som man uppdaterade med senast så förstår man nog varför bloggandet har varit lidande
 
Älsklingen blev sjukskriven enda till 1 april och är tacksam för det för han det behövde det verkligen
När han väl hade varit hemma par dagar efter begravningen så började han inse vad som hade hänt och började grubbla och tänka och liksom va inte alls närvarande vad som hände runt omkring honom
Så det va bara o ringa läkaren och sjukskriva honom innan han började må värre
Full förståelse att de är enormt jobbigt för honom fortfarande och kommer vara det resten av livet men nu börjar det lugna ner sig lite med all besök och massa prat runt omkring det hela
 
Han börjar jobba på måndag så det blir intressant och se hur det känns för honom, blir nog jobbigt innan alla beklagar sorgen på jobbet till honom men det blir första veckan bara nog innan då alla hans 400 kollegor har träffat honom :)
 
Nu åter till vardagen
 
Leila har fått sin andra spruta och inte fått någon reaktion varken feber eller att hon var gnällig
Tack Gud för det
Sen har hon blivit 5 månader alltså 5 månader känns som det var igår man gick här och önskade det blev oktober månad då hon var beräknad
 
Sen dessutom har det redan passerat 4 år sen vår älskade mormor gick bort och i juni blir de 4 år sen morfar gick bort och dem gick bort inom 3 månader efter varandra
Helt sjukt hur snabbt tiden går
 
Dessutom har det hunnit passera 5 år sen jag och älsklingen träffades och det är ännu sjukare och när jag väl tänker tillbaka på mina o Arminas samtal om giftemål och barn vill jag bara skratta :)
 
Som det sägs efter regn kommer sol och det är verkligen så
 
Annars händer inte mkt förutom massa släkt besök och massa skit snack på alla håll
 
Det har säkert hänt mkt mer än det jag har nämnt men ja orkar bokstavligt inte tänka tillbaka just nu för sängen kallar :)
 
Åter kommer snart igen
 
Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0