3 månader

Idag blev vår Leila 3 månader känns som det var igår vi fick veta att vi väntar barn igen :)
O med dem 3 månaderna fick hon även sin första spruta vilket hon tog ganska bra Inget feber än men lite gnällig är hon men nu sover hon och det lär hon göra sa BM idag :)
Mannen fick följa med och håla henne för det klarar inte jag
Tycker det är så hemskt med sprutor usch stackars små men det är för deras bästa :)

Som vissa ser på FB så lever jag på gymmet och lär göra det ett tag till
På en månad har jag lyckats hittills klämma 8 kg och känner mig ganska duktig trots ja slarvat till o från men ska bli skärpning
Kan tyvärr inte riktigt än utesluta sött helt men ja kämpar på
Målet är att ytterligare 17 kg få ner om inte till o med 20 kg
Sakta med säkert så når jag mitt mål till sommaren
Ja har sagt tills sista mars att ja ska få ner dem kg men vi får se om viljan och tålamod finns med mig hela väggen :)

En sak ja funderar över är att slänga mig imorgon över garderob rensning samtidigt som man tvättar så kan man lika bra passa på få ut all skit man inte använder och som bara står där liksom
Får se nej nu ska ja ta och läsa lite i en av mina LCHF böckerna och sedan sova

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0