Hej hopp

Nu är vi här igen
Det var inte länge sen man va här och pratade av sig haha :)
Idag är det exakt en månad sen älsklingens mor gick bort alltså vi snackar om en månad Det är fan ta mig sjukt vad tiden flyger iväg och på tisdag är de 6 månader sen vår älskade Leila kom till världen

Skrämmande egentligen fy

Annars händer inte så mkt Älsklingen är på spåret igen dvs han har börjat jobba och han mår bra än så länge i alla fall

Barnen och jag har varit hos läkaren idag pga klådan ungarna har fått Leila har haft det sen nästan hon föddes på sina kinder men enligt BVC och läkaren idag så är de pga vädret och Amar har fått de på benen och samma sak där
Snacka om att sakna solen i detta landet
Men vi har utrustat oss me massa olika salva som vi ska smörja oss in och även när vi ska till Egypten om en månad
De blir body butter för hela slanten :)

Sen körde vi in en sväng på Maxi och träffade vår älskade kuma av en slump och snacka om Amars glädje Han älskar henne och konstig nog att han gör det när hon matar han med hans favorit choklad Geisha när vi är på besök hos dem och dessutom 2 pojkar har hon som dem busar med han och spelar boll
Det är nog det bästa han vet bilar och bollar :)

Självklart blev besöket längre än tänkte och massa onödigt åkte ner i kund vagnen

Nu ligger mina små hjärta och sover middag medans jag ska ta och fixa maten till dem och även skrubba toan
Sen ska vi äta och ut och gunga

Ha det bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0