Vad ska man säga

Precis Ja vad ska man säga
Vi har gått in i vecka 40 och ingen bebis på gång
Det är 5 dagar kvar till BF dagen dvs. den 4 okt är man beräknad :)

Inte för ja tror hon kommer innan blir nog övertid denna omgången med men bara hon föda frisk och normal så kan man väl stå ut nån dag extra till
Jag gick ju 9 dagar över med den första så att chansen finns

Men kan gott säga att det börjar ta på mina krafter Precis som min granne sa Hon har 2 flickor och de är 1 år och 11 månader skillnad mellan dem nästan som me mina barn nu
Det är värre den sista tiden av graviditeten än själva uppfostran när de är så små
Man är så bunden på nåt sätt
Ja har ju gått upp 15 kg bara Gick nästan dubbelt me Amar men de tar ju på krafterna och ja är så envis av mig

Ska alltid prova klara av vissa situationer och ärende innan ja ber om hjälp trots att man inte orkar

Nog om graviditet snart är de nog över :) Dagarna tillbringas mesta dels i hemmet eller i shopping
Igår var man iväg me mamma och köpte gardin stång till vardagsrummet och gardiner och mattor till sovrummet och hallen och så skulle ju så klart hon handla bebis kläder till vår lilla flicka och ja skulle vara med och välja

Tyckte synd om henne nästan Allt hon nästan tog på och sa Ska vi ta de? Så sa ja Vi har redan köpt det haha
Men det blev endå några plagg i påsen :)

En annan projekt ja har på gång är att göra en foto vägg i vårt sovrum och i hallen men det tar tid
Rätta bilder ska fram sen vill jag göra en foto bok Amars första år och jag säger bara Herregud hur mkt bilder där är

Under hans första år har han varit me allt nästan : 1 års kalas, nyårs firande, student, bröllop, utomlands 2 gånger och små utflykter i Sverige

Nej fan ska ta och avsluta här och ta tag och städa lite Städ sjukdomen är framme igen :)

Ha de bra :)

Ps: Armina säg bara till när ni ger er på äventyr me tapetsering så skickar jag honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0