Nej då

Ingen bebis på gång än men det är 2 veckor kvar trots allt så det är bara gå och vänta :)
Projektet av sovrummet är i gång Imorgon målar pappa rummet och har även definitivt bestämt mig att ja vill ha tapet på ena väggen
Så den ska inhandlas i veckan nu fast beslutsångest vilken tapet jag vill ha
Skit jobbigt men vi får se där är mellan 2 jag tvekar

Skötväskan är fortfarande inte packad men blir nog det snart med
På torsdag tvättar jag så efter ska allt ner i väskan och även sängen ska fixsas och vagnen ska förberedas osv
Så ofattbart att snart har vi 2 små liv här hemma
Vi längtar efter vår lilla flicka som bara den och även hennes store bror gör det
Så fort han ser en bebis så pekar han på min mage, tänk att så små liv känner på sig att där är en bebis på gång :)

Idag har vi haft Amar hemma från förskolan för hans pappa var ledig så de har varit en familjedag och imorgon har förskolan planeringsdag då han blir hemma med mig och yrar och röjer

Kommer aldrig förstå mig på föräldrar som älskar att ha sina barn på fsk även om dem är hemma från jobbet, skolan eller helt enkelt alltid hemma .
Stackars barn

Nej nu tar vi och avslutar här och tar och myser ner oss lite me te och vit Marabou choklad :)

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0