I hopp om

Precis som rubriken lider så hoppas vi att vi har gjort sista barnmorske besök idag för denna gången :)
Allt var under kontroll och som dem sa sist så kan hon komma när som Bebisen har sjunkit ännu längre ner och magen lika så
Ja har även börjat få ont i ryggen nåt enormt dem senaste 2 dagarna

Undra om nåt är på gång?
Som det ser ut nu så blir vår sovrum klar till helgen så det ska bli skönt och flytta :)
Jag tror jag har bestämt mig för tapet valet så vi får se
Blir imorgon att åka iväg och handla in den sen blir de bara att klistra på :)

Sen ska ja även hinna med en sväng till Ikea :)
Behöver lite små detaljer därifrån och även ska ja tvätta och ta mig en sväng till Mobilia för köpa present till en kollega som fick tvillingar i somras :)
Tanken är att jag och 2 till ska besöka henne den 27 nu i fall ja inte ligger på sjukhuset då :)

Shit inser nu när jag skriver hur mkt man har och göra och som ska fixas och allting

Nej gud alltså nu blir de tandborstning och sängen
Är uppe sen 5 nu när man inne kan sova så har man väl inte så mkt val direkt än att gå upp och yra :)

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0