En vecka sen

Oj ser nu att bilderna blev lite fel vända och hur jag vänder dem tillbaka det vet jag inte
Har ingen energi ens och anstränga mig just nu
Skrev ett inlägg igår på morgonen men den ville inte publiceras, skrev den via telefon kan kanske bero på det
Jag och min nya Samsung III är inte riktig vänner än :)

Idag är det en hel vecka sen vår älskade dotter Leila föddes så sjukt att tiden går så fort man vill bara stoppa
Vem vill tillbaka till arbetslivet igen?
Blir nog inte arbete för vår del, ska ta tag i de mot våren
Blir nog söka skola men vad det blir ´får vi väl se :)

Igår när mamma skulle lämna Amar på dagis oh gud säger jag bara Så jävla jobbigt de kändes fy alltså
Hatar dem jävla hormonerna usch
Trodde hjärtat skulle gå i 1000 bitar är inte van och vara beroende av någon annan trots det äns mor eller syster
Men så fort ja har återhämtat mig så tar ja tag i livet igen :)
Det här klarar vi trots vi har 2 små barn och Amar är super duktig, han vill så gärna hjälpa till runt systern
Han hämtar hennes våt servetter, blöja, nappen osv när man säger till han Han är så glad för henne och så fort han ska iväg nånstans så springer han till henne och pekar att hon ska med
Vår duktiga kille

Annars händer inte mkt just nu Vi känner oss så glada och lyckliga för allt vi har och viktigast av allt är att våra barn är friska

 
Livets bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0