Onsdag redan

Anledningen att jag inte gick på planeringsdagen var att jag tyckte det var inte lönt och dessutom det
dem skulle diskutera gällde inte förrän hösten och dessutom min sons fsk hade också stängt så
jag hade inte något val än att vara hemma med han
Nöjd med svaret :)

I måndags gjorde vi nästan ingenting minns egentligen inte så mkt förutom att tiden bara flög iväg som vanligt
Igår hade vi lite läkar tid och en tandläkare tid vilket gick bra
Litet hål fick man fixa i den sista tanden tog inte ens en kvart och få den gjord, så skönt
HATAR TANDLÄKARE

Nu är jag fri i alla fall fram till hösten åtminstoende haha
Så på eftermiddag tog vi en runda till Ikea lilleman och jag för pappa skulle få sova i lugn och ro :)

Idag har vi valt och vara hemma alla 3
Pappa är ledig från jobb, och min foglossning är hemsk så
jag valde och vara hemma nog resten av veckan sen ska vi på läkar besök på fredag tillsammans me barnmorskan så vi får se vad dem beslutar där

Blev ingen dagis för Amar med skönt ibland och få vara hemma med :)

Ikväll står tvätt på schemat och eventuell fika med Yvonne :)
Hoppas bara jag kan börja tvätta lite innan än 16 annars blir de tight med tiden
Nu ska ja chilla lite ska på middag hos mamma senare :)

Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0