En vecka sen

Känns som det var igår man bloggade sist men nej tydligen snart en vecka sen
Man kan verkligen undra var tiden tar vägen
Händer inte mkt hos oss och även det som händer känns som man inte hinner med och uppdatera

Mkt kan bero på ont om tid och dessutom är vädret underbart för sitta hemma vid datorn
Dem senaste 3 dagarna har vi haft nästan upp till 27 grader vilket är helt ofattbart men skönt, ska
verkligen inte klaga :)
Så Amar och jag har varit i Nova Lund och i stan idag och tillbringat våra dagar i solen
Njutit till max men att packningen står på listan högst upp är en annan femma haha

Så jävla typiskt mig och vänta i sista minut haha
Men har lovat mig själv att imorgon när jag lämnar av Amar på dagis så ska ja ta tag i det och ska även tvätta imorgon så det blir lite städ dag imorgon
Amar blir hämtad eventuellt av mormor eller sin pappa
Vi får se imorgon hur det blir för älsklingen jobbar till halv 14 och vi hämtar honom runt 14 så vi få se :)

I helgen så tillbringade vi söndagen i Pildammsparken med några kära vänner och självklart stod grillen i gång
och barnen hade så kul där och även vi vuxna
Så ja låter bilderna tala :)



Amar självklart intar plats där maten står på plats :)



Amar & Edin gungar i parken :)



Jobbar man på fsk så får man sysselsätta barnen i övrig tid också :)



Grillmästarna :)



Grabbarna tar för sig och självklart ska Amar också ha trots han åt med sin mamma :)

Så nu intar jag sängen innan kroppen däckar vid bordet

Go natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0