Hemskt

Alltså fyfan vad vi mår men värst är nog jag
Vilken klimat förändring vi har åkt på, trodde aldrig de skulle vara så illa ... USCH
Lille Amar hostar bara i stort sätt när han sover och det är inte hela tiden utan ibland bara och han hostar så illa att han får ut all slem men där emot jag är de hemskt alltså

Hostar inte men då och då kommer hostan då ja kämpar efter andan fan ... Är så täppt i näsan, halsen och huvudvärk har man till och från
När jag sväljer känns som öronen har fått propp där men nej trodde de skulle bli bättre inom dessa 3 dagar men icke sa nicke
Så imorgon blir de ringa vårdcentralen och både får ta sig till doktorn speciellt nu när man är gravid vill man att allt ska vara som det ska ....

Te lever man på känns de som ...
FY alltså hoppas verkligen man får nåt imorgon så man blir bättre till helgen går fan inte och ha de så här skit jobbigt

Man har verkligen inte lust med nåt och ligga ner kan man inte heller hela tiden
Imorgon blir i alla fall vår vardagsrum eventuellt färdig så vi kan vara i den :)
Tapeterna är väck och vägarna är spacklade ska bara målas och städas så har vi de fint där och lite små detaljer som ska komma på plats sen är de över
Hallen får ta nästa smäll :)

Nu blir de sängen för min del och hoppas på en akut tid imorgon hos farbror doktorn

Go natt

Kommentarer
Postat av: Lilysrum (Sandra)

Halloj!
Söt blogg och fina bilder ♥

Vad pysslar du med en dag som denna?
Kram

2012-07-15 @ 14:34:36
URL: http://lilysrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0