Tisdag



Innan mamma tar mig till mormor på morgonen och hon beger sig till jobbet så
måste jag ta och dammsuga lite
Det gör inget att klockan är 7:30 bara på morgonen :)

Ännu en dag avklarad på jobbet SNART helg :)
Nej ska inte klaga nu är faktiskt nöjd med dagens äventyr, och
idag hade vi chefen på besök och äntligen har jag fått en egen schema och bekräftat att jag ska vara på
små barns avdelning vilket känns underbart

Mycket lugnare än med dem större :)
Så nu hoppas vi att de ska funka för alla inte lätt och komma in i en ny arbetslag bara så där
men de löser sig :)

Annars va dagens planer efter jobbet besöka åter igen gymmet men blir nog inte av
Har fan ren träningsverk från igår och dessutom jobbar mannen till 19 ikväll

O nu me detta säger vi
Ha det bra så hörs vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0