Sjuk stugan

Precis som rubriken låter så har vi det hemma
Sen tisdags har vi varit mer eller mindre sjuka
Älsklingen haft kräksjukan och lillen och jag har drabbats av en enorm
förkylning USCH USCH

Men det är på bättre väg nu
Amar är mkt bättre än jag men jag klarar mig än så länge
Skit jobbigt när näsan bara rinner och rinner och inklusivt går där och gråter för man är genom förkyld
tårarna rinner själva liksom

Veckan som gått har väl inte hänt mkt mer än jobb och att man har klarat av en hel arbetesvecka till
utan och vabba o anmäla sig sjuk
Vi har kämpat på :)

Sen har det snöat nu nån dag då och då men ingen snö har vi kvar
Så nu har vi känt av vintern också så nu vill vi ha sol och vår :)

Så ikväll har vi varit iväg och firat vår Ida som blev 1 år den 12 januari
Trevligt som vanligt hade vi
Vi har ca 60 pers på festen så de va trevligt träffa nya o bekanta vänner :)

O nu snuttar mina små älsklingan sidan om en och själv ska man ta och avsluta här
för imorgon väntar mkt som ska göras

Go natt alla där ute

Ps: Bilderna kommer när vi överfört dem :)


Kommentarer
Postat av: Armina

Bravoo Sedina, sto si klarala en heeel vecka=)!! skojjar... Så synd att Amar blev sjuk, vi vuxna klarar det mkt bättre än dom små..

2012-01-22 @ 00:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0