13 månader


Bilden är tagen ikväll :)

Kan inte fatta att de har gått 13 månader redan sen vår lilla ängel föddes
Var tar tiden vägen egentligen, känns som man inte gör mkt om dagarna men de liksom bara försvinner
Ibland önskade man att dygnet var 48 tim och inte 24

Dessutom är det 5 dagar sen man bloggade
Nej tiden räcker inte till tyvärr, speciellt nu när man har börjat och man får absolut inte missa
vår ängels utveckling
Varje dag kommer han med något nytt och prata har vi börjat med för fullt

Allt från ordet Daj till Ajde och Bezi haha
(Ge mig och Kom och Gå)

O dem klassiska orden Mamma, pappa osv dem e naturliga nu

Exempel idag var mamma på besök för jag skulle tvätta medans pappa va i mosken
så diskuterar vi ang en boll som jag köpt till Amar och han sitter en bit bort och leker från ingenstans
så kommer han med bollen i famnen och kastar mot oss och ler

Oh han är så duktig Han suger åt sig verkligen allt man pratar om :)

Jag längtar verkligen till våren då vi ska ut och leka i sandlådan och samtidigt få äran och prov köra hans
födelsedag presenterna som han fick
För dem har vi kvar i kartong, känns som man har grejer över allt nu liksom
Tror nästan att de blir en flytt snart

Han fick liksom 3 olika bilar som han kan ha inomhus men kul alltså
Så 2 lämnade jag tillbaka för de e ju i samma funktion som den ena han har kvar
Så de blev en massa annat man fick med sig hem istället

 

Dem här ska invigas snart :)

Klicka på bilden för större :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0