Hur mkt som helst

Oh precis som rubriken talar så känns det så
Det finns hur mkt som helst och skriva om när man tänker tillbaka :)
Men ska ta och sammanfatta mig kort trots att de finns tid för bloggen under dagen ungarna sover så gör man nåt annat ju

Allt från matlagning, städning, läser tidningar kollar på tv osv ...
Brukar sällan ha datan på och Ipad leker Amar med, trots att ja fick den i alla hjärtans dag present så är den hans men det gör inget och blogga från tlf har ja inte tålamod direkt

Vi kan börja med träningen som kommit i gång riktigt sen en vecka tillbaka och kan gått säga att ja har lyckats bli av med 4,5 kg på en vecka med intensiv träning och annorlunda kost
Nej ja svälter inte äter bara inte kolhydrater första dem två veckorna sen blir de LCHF som gäller tillsamms med annan mat schema av min privata tränare som är inkopplad och några tusen lappar är man fattigare men det är det värt och träna gör ja varje dag och känner mig mega stolt efter redan visad resultat Så det är bara kämpa på nu när viljan finns och jag vet att ja ska lyckas

Nu åter till den intressanta frågan Hur hinner jag med två små barn hemma Allt går om man vill och tack vare min mamma och min man så får jag ihop vardagen med träningen :)
Om träningspasset är på morgonen så tar mamma Leila och Amar lämnas på dagis om inte älsklingen jobbar då tar han henne om passet är på kvällen då passar han barnen så det går :)

Sen har vi även haft besök från Sthlm då vår kära Sejla va och hälsade på i 4 dagar alltid lika kul med lite besök :)
Amar är så glad för nya ansikte han anpassar sig ganska fort men han går inte fram till vem som helst

Sen har vi varit på Lucia med Amar vilket var så trevlig och han var så duktig Han gick i kön och sjöng tills han inte fick sin på mamman och sin moster då han drog med sig sin kompis som han hållde i handen
Tanken va att Leila skulle med men hon var lite små förkyld så hon fick stanna hos mormor istället men hon va kläd i pepparkaks gumma endå

Ska försöka lägga upp lite bilder från veckornas händelse men ser senare under dagen när tiden finns för hålla på med instagram :)

Vi har även köpt julgran vilket ska pyntas med men ingen har tid så vi får väl se med monstern en dag och komma över för såna äventyr gillar hon :)

Har väl säkert glömt nåt i uppdateringen men kom en sak precis
Vår Amar har fyllt 2 år nu den 6 dec och ingen mega kalas hade vi pga olika anledningar istället bestämde vi att vi ska åka till Liseberg en helg och iväg till Vallåsen för att åka skidor och det ser vi fram emot :)

Nej nu tar vi avslutar och ta hand om disken istället

Ha det bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0