Jag har försökt

Jag har faktiskt försökt blogga men blogg sidan ville inte som ja ville
Skrev ett enormt inlägg men så bara försvann den
ICKE KUL så jag pallade inte sen uppdatera igen :)

Gud vet var ja ska börja
Så mkt som händer och så mkt som har hänt

Men ska ta och sammanfatta mig kort :)

Ramadan månaden är över Tack gud för det
Är så fett trött på vårt mat på tanken hur många iftar man har haft hemma hos sig och hur många man har varit på
Älsklingen har varit duktig och fastat varje dag trots jobbet som har spökat för han men han klarade det
(Iftar = middag efter fastan som man bjuder bekanta på som fastar och icke fastar) Ni som inte vet vad det är :)

Bajram firande ägde rum hos mina föräldrar där presenter tilldelades och åt en god middag hos dem och en massa gott
I år var ja snål med sms brukar alltid först skicka till nära och kära och när dem inte kan svara på det så i år blev de inga sms från min sida först
Dem man fick sms av fick även ett svar så det blir priotering till nästa bajram att sms ska skickas till dem först :)

Trots sms är gratis så är folk hopplöst snåla och har ingen respekt alls så man säger Som man bäddar så får man ligga

Renoveringen i lägenheten börjar närma sig sitt slut och tack gud för det Är så jävla trött på det nu och fortfarande är inte alla kartonger upp packade
Tar aldrig slut känns det som men glad är ja för flytten, har rensat så jävla mkt i garderoben och älsklingen körde iväg med det och lämnade till Röda korset
Känner mig rätt duktig nu :)
Tror om ja hade börjat sortera i kläder igen så hade ja säkert fyllt fler säckar fattar inte varför man inte kastar direkt det man använder Typiskt kvinnor :)

O så till graviditeten
Nu är det inte så långt kvar hela 6 veckor om allt går enligt beräkningen och tack gud för det att allt är normalt med vår lilla princessa som är beräknad komma 4 okt i hopp innan :)
Börjar bli fett jobbigt nu när man inte sover ett skit nästan och man har så mkt man ska hinna med
Istället för ta de lungt så bara hittar man massa jobb hemma åt sig själv
Allt kan vänta som mamma min säger nej då såna ord finns inte i mitt förråd men även läkaren sa till mig att ja måste bromsa in pga blod trycket som är lågt
Man tänker på de men man fullföljer inte sitt tänkandet :(

Tror ja har fått med det mesta nu och nu blir de och sortera i älsklingens böcker som ska in i skåpet
Ha de bra så hörs vi om ett halv år igen

Ska försöka bli bättre på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0