Finner inga ord

Bokstavligt jag finner inga ord hur fort tiden går
Snart är vi inne i maj månad och var tog februari och mars vägen?
Helt sjukt men stoppa går de inte
10 dagar sen man uppdaterade känns som det va 2 dagar sen typ :)

Händer inte mkt jobbar och står på och det går mkt bra för Amar på fsk
trots att han har rätt att vara heltid och man jobbar själv heltid dem dagarna pappa kan inte hämta han eller jag så är mormor på plats och hämtar han vid 14 - 14:30 tiden
Det känns så fel att ha han där hela dagarna från ibland då jag lämnar han 7:30 till 16 och dessutom
är han minst i sin grupp för på avdelningen han är så är de 1-5 år
Jag gillar det att det är blandat det har både
nackdelar och fördelar men bättre för Amar för han leker mest med äldre barn,
han är inte så förtjust i jämnåriga :)

På tal om vistelse tiderna på fsk så tror jag att han är den enda barnet där som är inte där hela dagen och är
så tacksam för all hjälp mamma har hjälpt oss med när det gäller hämtning och lämning
Då älskling jobbar senare då lämnar han honom och jag hämtar eller mormor så de känns så tryggt och
de ska bli så skönt att han ska snart gå bara mellan 9-14 trots han har rätt till heltid

Jobbar man själv inom fsk så är det inte så kul och ha sitt eget barn på heltid för eller senare har vi diskuterat här hemma att jag ska börja jobba 75% bara för mina barns skull
Nåt jag är enormt tacksam min pappa för att han fick mig välja att gå bsk utbildningen i gymnasiet istället för omvårdnad och gud så mkt det har gett mig
Tänk om man hade jobbat med gamla nu på ett ålderdomshem fy vilket erfarenhet man skaffat
Man blir gammal, sjuk och dör
Kul och träffa på de varje dag liksom men nån måste jobba med det också

Nej nog om fsk och tider nu åter till mitt te och min kärleks mums innan man ger sig i sängen
Älsklingen jobbar natt men inte långt till
En timme kvar så är han hemma med :)

Själv är man lång ledig denna helgen och inget jobb innan onsdag
TACK GUD FÖR DET :)

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0