Torsdag

Snart är denna veckan också slut
Imorgon väntar man ett samtal från en av cheferna för se hur de blir me jobb för min del
Snart så har man redan varit hemma ett år, helt sjukt men ja tiden går
Känner faktiskt att jag vill ut lite och jobba för om ja är hemma som ja tänkte från början
fram till 1 april då lille ska inskolan så tror jag att de e kört för min del och vänja sig vid jobb livet efter
1,5 år

Dagen började me en runda till den ny öppnade STADIUM butiken vid Ikea där
ett par löparskor åkte med hem och en rygg säck och en liten termos mugg till älsklingen som han ska sedan ha
till jobbet och det va inte lite folk där men de gick fort i kön
Trodde de skulle vara värre :)

Sen där efter åkte vi och åt lunch på en Tailändsk restourang och sedan körde vi hemåt,
väl hemma gick älskling hem och Amar och jag tog en promenad till Maxi :)
Underbart väder ute så vi passade på :)
Nu har vi bunkrat upp förrådet med te, cappucino, varm choklad och expresso kaffe
Hösten är räddad

Nej gott folk nu ska ja få lillen sova lite och få undan här hemma medans
älsklingen är iväg och tränar och kommer inte hem innan 21 säkert :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0