Skönt och andas lite emellan

Idag har jag riktigt varit flitig
Tränat, lagat mat och städat av hallen och torkat av garderoberna
och även rensat på toan :)

Jag kan när jag vill

Gud vad jag och älsklingen skrattade ikväll åt Amar haha
Vår charm troll
Vi la han för han skulle sova vem skulle sova tänkte han säkert och så sätter vi oss i vardagsrummet
och helt plötsligt hör vi hur han sparkar av sig täcket och små gnäller där
Vi går in i sovrummet där sitter han i sängen och skrattar åt oss, vi säger inget
och när han ser att vi ignorerar han då tar han tag i sängen och reser sig upp och typ
skriker åt oss som han pratar med oss nåt
När vi frågar han Amar vad säger du då skrattar han så de ekar hahaha

Det var rent kämpande för få han och somna 
Nu sover han i alla fall och förmodlingen till 6 då han ska ha mat och sova vidare till 9

Morgon dagen bjuder på TVÄTT och rensa i köket som skulle ha gjorts i veckan
och eventuellt ett SOLARIUM besök  :)

Go natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0