ÖVER

Då var denna dagen över :)
Jag berättade i förra inlägg att de skulle tvättas o städas idag
Som vanligt så kommer alltid nåt annat på vägen, först
tog man en sväng till konsum med syrran sen tog man en sväng till Mobilia
där älsklingen befann sig och där han träffade på Desire och Ali

Så där gick man en timme kanske och sen blev det MC mat ovanligt för mig och Desire :)

Sen va ju dags och lämna Amar hos sin mormor som då tog honom på en lång promenad,
är så glad för han är ute så mkt
Han behöver luft och man måste passa på nu när det fint väder :)

Dessutom har man varit duktig och tagit en sväng till 24/7 och invigd mina nya skor
Aj som satan vad dem klämde tar lite tid innan man kommer in i de :)
Imorgon ska vi nog träna med Marie men innan det ska vi inhandla ingrienser till Cupcakes är
riktig sugen på det :)

När vi skulle hämta lille man så hade syrran uppfyllt det hon lovade att baka paj där Adelita redan var för att slåss med mig om pajen haha :)

Så nu till det hela
GO NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0