Lördag

Yes det är lördag och lördag för oss är det varje dag nu när vi är alla 3 hemma :)
Idag är vi på bättre humör men är riktig nervös för måndagen vad som händer med min jobb situation men men
I värsta fall får ja vara hemma fru haha

Älsklingen och Amar är iväg och fikar sen ska dem kolla på fotboll
och man är hemma själv och ska ta och städa lite och TVÄTTA
Lördagen är RÄDDAD !!

Fram mot 4 tiden ska Amar till sin mormor för mamma ska tvätta och sen iväg och träna med pappa
Äntligen får vi ta en sväng till gymmet tillsammans sen ska vi inhandla färska bär för
syrran vår bakerska ska bara paj av dem olika bären :)

Hon kan när hon vill :)

En annan sak som ja FETT stör mig på vår balkan folk
Dem har tagit över all svensk tradition snart äter dem jul skinka till julen också
Fett störda när dem skriver på FACEBOOK lönehelg nu ska det shoppas,
som man inte shoppar annars när man går på stan kanske mitt i veckan
Eller är det bara jag som är konstig här
Orka vänta på lönen när man endå har råd och köpa det man hittar

PSYK FALL hela högen

Men ja skit i dem nu ska det städas här

Som mamma brukar säga
"Nasem narodu nikad kolaca neces nakuhat" och det har hon helt rätt



Vår snygga lampa efter Amars konst :)


Kommentarer
Postat av: Armina

ma to smo samo ja i ti konstiga, det e vi som måste börja med jul skinka, söndags stek i tako to

2011-09-24 @ 18:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0