Lite egen tid

Lite egen tid som visar kallar det för :)
Älsklingen är iväg sen kl 16 sitter säkert och fikar nånstans men det gör inget
så länge han mår bra av det så ...

Yes idag har vi hunnit med mkt måste jag säga,
är riktigt nöjd me cupcake på tanken att de e första gången man gör dem :)

Mamma har varit över och hälsat på för vi ringde efter henne
Hon skulle hjälpa mig bada Amar för det rätt tufft när han åla sig i badkaren men
när mormor badar han då sitter han ta mig helt lungt, som han vet att man ska lyssna på äldre men mamma
och pappa kan jag jävlas med :)
Tack snälla mamma för hjälpen och nu är han sen kl 20:30 i drömmarnas värld

Själv har man packat ännu mer grejer som ska ner i källaren av Amars tid :)
Baby gymmet, gungan osv
Så de ska man ner med imorgon annars händer inte så mkt inför morgon dagen utom att man ska ringa
till personal avdelningen för lösa detta me jobbet
REN KAOS - HATAR FOSIE

Så fort vi har köpt en större lägenhet ska ja fan ta mig ta och plugga inte ska dem driva med mig mer
Jävla åsnor hela högen
Hade kunnat börja plugga nu me men de skulle bli tajt me ekonomin men men jag klarar mig ett år till
Vem vet Amar kanske får en syskon till inom 1-2 år :)

Här ska vi inte ha stora ålders skillnad mellan barnen bäst och få de avklarat så kan dem ju alltid leka med åren som kommer :)

Nej ska ta och avsluta här nu
Kanske ska inta sängen



Kumas barn med en månaders Amar <3
Snacka om glädje att dem får passa han - mina små älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0