Ingen rubrik

Egentligen är jag så trött efter dagens äventyr men tänkte eh
ja slänger in ett litet inlägg :)
Amar o ja tog en promenad till ÖOB idag och handlade lite städ produkter
och även en runda till Netto tog vi och mådde hur bra som helst av det och vädret va underbart

Tills man inte ringde upp en av cheferna i Fosie HELT HOPPLÖS människa
Min nya chef har gett mig tillåtelse att byta område och förskolor som jag ska jobba på men den här nya människan ja ringt angående att bli förflyttad till deras område HELT SANNLÖS
Känns som man kommer säga upp sig snart om dem inte hittar en lösning på det hela

HATAR FOSIE
Ska fan ta mig och plugga vidare

Det förstörde min dag nästan men älsklingen räddade den
Vad hade livet varit utan han



Jag - Älsklingen - Syrran i Bosnien i somras

Bara jag tänker på dagen vill jag gå i taket så nu ska vi mysa ner oss med en film rulle

Hoppas på bättre dag imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i Bosnien e det ?

2011-09-24 @ 15:25:45
Postat av: Anonym

I Sanski Most är det på ett bröllop

2011-09-24 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0