Fin i håret

Så skönt då har man fått håret färgat idag
Det är så drygt och hålla på me det typ en gång i månaden men
nu är det över
Har inte bytt färg till mörkare trots jag funderade men
vi behåller det blonda året ut

Det är så drygt när man ska gå från mörkt till ljus tar livet av varje hårstrå sen :)

Lille man mår bättre och bättre
Fick bli en runda till Maxi med idag för mamma skulle ju handla färg
för mormor skulle ta och färga hennes hår :)

Har även köpt ett X antal Nan 3
för att prova vad han tycker om det
För dem reklamerar dem på varje gröt förpackning och man kan ta dem från 9 månader
trots att det står på dem "junior mjölk"

Tydligen en flaska Nan 3 motsvarar 25 vanliga glas av vanlig mjölk?
Kan det stämma?

Någon som har provat det?

Så nu har han fått den i sig istället för Semper 3 som han får som natt mål
Natt välling är ingen hit här direkt men det gör ju inget :)

Dem barn som får i sig för mkt välling det är oftast dem som blir laktos påverkade



Ps: Blev ingen strykjärn idag :)
Tror nog jag är allergisk mot den haha :)

Goo natt


Kommentarer
Postat av: Armina

pa gdje je slika på håret?? joo tack jag vet hur det e o färga det 1 gång i månaden hahah.... Jag ska köpa till sara snart nan 3 hon dricker det på morgonen när hon vaknar.

2011-09-13 @ 23:02:13
Postat av: desse

NAAAAAAW....så söt han e:) skönt att han e bättre

2011-09-14 @ 10:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0