Vi försökte

Yes vi försökte blogga från tlf idag men icke sa nicke det gick inte
MÄRKLIGT nog att de inte fungerade SKÄRPNING !!

Dagen har tillbringats ute hela dagen
Först blev de en runda me mina älsklingar till folkets park
där efter en runda in till Lund där vi satt och fikade och njöööööt av solen,
undra hur länge den stannar kvar
Trots 7 grader ute så var de rätt skönt :)

Vi tog riktigt slappt idag
SKÖNT behövs verkligen ibland

Väl hemma var de dags för middag och efter det dök ju mamma, pappa och syrran upp Alltid lika trevligt :)
Nu sitter man här och ska ta och plocka undan efter dem och sätta i gång disk maskinen imorgon väntar
en riktig katastrof dag då jag ska träffa min gamla chef och den nya och se hur dem löser mitt fall :)
Ja se de framför mig KATASTROF !!

Men man vet aldrig den turen har man inte idag tyvärr i värsta fall väntar SJUK SKRIVNING !!
Jag ska inte låta någon köra med mig när jag har min utbildning och är fast så ska någon TIM VIKARIE få lång vik och jag studsa fram och tillbaka bland 3 värsta förskolor där INGEN bokstavligen INGEN vikarie vill GÅ

KATASTROF men vi får se
Hoppas på de bästa men man vet aldrig FOSIE speciellt område me speciella chefer och personal :)

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0