Skönt

Idag var det sista arbetsdagen på denna veckan för min del
men det blev inget arbete för min del så :)
Har nämnligen åkt på urinvägsinfektion och är verkligen
inte det roligaste
Så då passade jag på sjuk anmälla mig och tog kontakt med en läkare som jag då fick en akut tid idag
vid 9:10 tiden så det var rätt skönt och få medicin ut direkt
och även fick bekräftat varför man har fått utslag på halsen ser ut som pigment fläckar
Trodde det var från solarium men nej
utan en hormon reaktion som jag har fått då nåt ämne som saknas i kroppen eller som det är ont om

Så det blev massa prover och ta blod prov i armen där typ som försvinna i en annan värld
Usch så hemskt det var
HATAR TA BLODPROV

Älsklingen var också ledig idag så det blev en liten familjedag
rätt mysigt och skönt var det
Redan efter första pencilin tabletten känns de mkt bättre

Så gott folk nu ska de städas här
VÄL BEHÖVT ÄR DET

Ha de bra så länge


Banja Luka 2011


Kommentarer
Postat av: Armina

ehhhh pa jebiiigaaa!! ono kad se neda onda se stvarnoooo neda.. Al hajd nije problem, docemo mi i sljedeci put kod ostale brigade i tako da cemo i kod vas onda=)

2011-10-25 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0