Mina känslor är gudomliga

Minns ni förra inlägg jag skrev ang jobb förflyttning
Yes de stämmer mina känslor sviker sällan mig :)
Chefen ringde idag och sa jag kunde jobba på en fsk där jag aldrig har varit och den är ny
De innebär nära hemma och underbart, då börjar man verkligen från 0 men där är säkert någon man känner till från förra fsk man har varit på :)
SPÄNNANDE

Så kl 9 imorgon startar man me ett samtal me chefen där så vi får se var man hamnar :)

Idag har man varit för första gången på svensk begravning
Det var vår kära granne som bodde dörr i dörr med oss som gick bort för 3 veckor sen och hann bli 86 år
Lite tråkigt men livet går vidare och trevligt var de trots hur skeptisk jag är mot såna stunder

En annan sak som jag måste skryta om är att jag har beställt 2 koftor från en hemsida och dem beställdes i lördags och var redan här igår Snacka om leverans
Super bra och nöjd blev man www.rutstore.com Besök den :)

 

Dem finns i fler färger själv har man dessa två i min garderob :)

Nej nu får de räcka ska vara lite social och umgås med älsklingen och föräldrarna som kollar på fotboll
Bosnien mot Frankrike och Bosnien leder än så länge Hoppas på vinst nu med :)



Go natt säger vi så länge

Kommentarer
Postat av: Armina

sluta och fuska med bloggningen!!!BLOGGA!!!!!!!!

2011-10-14 @ 16:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0