Måndag

Vet verkligen var jag ska börja eller sluta
Är så jävla trött och helt off, känner mig som att jag kommer
bli sjuk är helt ifrån på nåt sätt
Kroppen är som en uppblåst ballong känns de som
Tröstar mig me att värsta dagen är över när de gäller jobb :)

Dagens höjd punkt är 
När ja skulle ta bilen från jobbet där väntade mig första och eventuellt sista
böter lappen på Nissan :)
Hade inte fått en enda sen vi köpte bilen men Yes idag kom den och
vad säger man när man hittar den gula lappen på 800 kr på rutan 

Så för en liten stund ringde pappa för berätta att älsklingen också har fått böter 
då han körde genom Danmark och blev tagen för fortkörning,
tagen och tagen rättare sagt kameran tog bilden så
imorgon ska han tillsammans me daddy besöka polisen för få besked hur många
TUSEN LAPPAR rycker där
SPÄNNANDE

Pappa ska ju följa med för bilen står ju på han ju :)

Kad te krene onda te i krene :)

De e ju surt men i all världen livet går inte under för det

O en annan sak jag stör mig på är MÄNNISKORNA runt om en kring som tror jorden kretsar runt dem
Är så trött på allt och alla
Jag ska också vända kappan nu så får ni se hur de känns !!

Go natt nu för orkar inte dividera mer



Kommentarer
Postat av: armina

hahahah nisi ensam om böter, Dzemo je platio 5000 kr kad je kroz njemacku isao.. DRAMAAA!!!!

2011-10-17 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0