Har lovat !!

Eftersom jag lovade lägga upp bilderna på presenterna
Älsklingen fick något han länge velat ha fast tvekat om han ska ha den eller inte
och så klart så tog jag de beslutet och köpte den till han

Så nu är hösten räddad för hans del och nån gång kommer man väl själv och sätta sig och spela lite



Självklart köpte man extra spel kontroll och FIFA 12
Det var bara ett MÅSTE ha spelet :)

Älsklingens present

O så klart den efterlängtade saken är äntligen MIN



Själv klart en liten rosa notebook :)

Det e skit svårt och köpa nåt personligt så men denna gången har vi lyckats med det :)
Hårda klappar blev det :)

Smycken, parfym och kläder det är sånt standard man köper känns det som

Även Amar är glad för bådas presenter där är massa sladdar överallt nu så
Dem är roliga och leka med




Kommentarer
Postat av: Armina

fina saker ni har unnat er=) mkt fiiiint!!!

2011-10-03 @ 14:59:06
Postat av: Armina

jag kallar det avundsjuka a ne da im smetaju hahah.. mahh sjuka människor. hahah det e sant. sad pocinje ne ne ne

2011-10-03 @ 22:15:30
URL: http://amchiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0