Gårdagen

Måndag o Tisdag avklarade :)
och även onsdag är avklarad :)

Gårdagen tillbringades på jobbet medans Amar var hos sin mormor och yrade där,
så efter jobbet var de inget annat så gällde utom ta sig till posten och hämta ut en paket som jag inte visste vem den var ifrån alltid lika spännande
Så där på posten väntade inget annat en paket med medicin i och liten gose djur till Amar från en vän
från Tyskland :)
Nu ska mina blåsor på mina små tår behandlas eftersom ingen salva hjälper mig i Sverige så den använde man innan från Tyskland då vår älskade morfar levde och bodde i Tyskland

Sen tog man en sväng till lager avdelning på posten som är en bit därifrån och
hämtade ut den jävla körkortet som var borta sen ca 5 mån tillbaka
och ingen avin hade man fått från posten
Deras ursäkt var vi hade nog missat det
Tur att man ringde till Trafik vägledningen :)

Där efter blev de en sväng till Mobilia för köpa tårta då min älskade syster fyllde hela 21 igår så
där efter drog man till mamma för hämta Amar samtidigt passade på att fira henne :)



Stort Grattis och Välkommen till klubben 20 +


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0