Fredag Yes :)

Den efterlängtade fredagen är här och tyvärr är den över snart
ILLA NOG

Innan jag glömmer Syrran ta hit dig hit och uppdatera min Iphone till det skitet du gjorde till dig
minns inte vad det hette bara du gör det :)

Verkar mkt bra och mkt snack om det

Idag som sagt i förra inlägget var de fredag min stägning som tur gick barnen vid 17 istället för 18 så det gör mkt
speciellt en fredag och vi hade gäster även inbokade :)
Så jag plockade upp mina älsklingar som var på promenad och drog till Barnen Hus där dem hade erbjudande för barn skor 50% på 2 valfri barn skor då
Så det blev ett par Nike skor till Amar som han kan ha då han är i sin gå stol och som är lite stabila runt benet när han väl nu ställer sig upp och förflyttar sig för det behövs
Vill inte att han ska ha problem redan från starten så nu är dem köpta och även för ett bra pris :)

Lägger upp en bild fram över har inte orkat fota idag

Så åter till gästerna
Selma och Admir och sötnosen Alvin
alltid lika trevligt med deras besök :)

Där vi 3 försökte ÖVERTALA Admir att åka med till Portugal och se på fotboll som det ser nu
så åker älsklingen och jag i alla fall och Amar är hos mormor usch kommer sakna han enormt men får vi syrran med oss kanske han följer med
Vi kan yra på stan istället för kolla på fotboll
Visst de hade varit nåt och uppleva den omtalade fotbolls känslan men Portugal är inget sånt land som man hade
velat åka på semestern så
Man prioriterar varma ställen där man kan vara längre :)

Så åter till helgens planer
Värnamo imorgon lite omväxling och söndag ett besök på gamla jobbet och tvätten på listan men om städningen blir av får vi se
Är för trött och tänka på det nu

Ha de bra så länge



Mammas hjärta i torsdag kl 8 på morgonen :)

Go natt


Kommentarer
Postat av: Din syster

Koppla den till datorn bara och börja med att spara allt på itunes så att du har backup på allt gammalt. Sen gör du som vanligt, följer instruktionerna så får du nya iOS, men när du ska välja fabriksinställningar eller backup välj backup så kommer allt gammalt sen kommer det nya...

2011-10-16 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0