Det slutade bra trots allt

Trots mitt humör igår och idag så har denna dagen slutat rätt bra
Som jag sa i förra inlägg att de skulle bli en eftermiddags promenad och det blev det
Marie och Ida gjorde oss sällskap så det blev en runda på Mobilia och en runda på MC :)

Känns som man har blivit stamkund där ute haha
Så väl vid 17 tiden kom älsklingen också hem och även hämtade mig och lillen från Mobilia för
Marie och lillan skulle på kalas hos hennes farbror :)

Så åter igen hade vi gäster ikväll Hari och Meli super mysigt och vår Amar
är glad för allt och alla liksom
Undra hur det blir på dagiset?
Stort FRÅGE TECKEN :)

Oj glömde ju berätta att vi sålde vår lilla pärla (vår lilla extra bil GOLF ) som vi hade som pendel bil till jobbet så nu om man börjar jobba där chefen sa idag Då lär vi nog slåss om bilen här hemma
Men vi ska ha möte på måndag var jag hamnar o så
Så håll tummarna att jag får viljan genom Tvärnytar och jobba där ute i ingenstans usch !!
I värsta fall har jag bestämt att ja ska jobba 4 dagar i veckan ORKA hur fan ska ja klara av att vara utan Amar
Kommer få damp på jobbet speciellt om ja hamnar ute i öknet
Så Hej sjukskrivning säger jag snart :)

Känner mig riktigt duktig har även gjort pizza sallad för en liten stund sen som vi ska ha till
lasagne imorgon Har varit sugen på lasagne ett bra tag nu :)
Älsklingen börjar jobba imorgon och inte nog från kl 13- 21 KUL Neeeeej :(

HEMSKT att man är snart tillbaka på vardagslivet igen
men en del mys blir det i alla fall endå
Så vi får se hoppas på bästa nu med jobbet

Go natt



Har han verkligen varit så liten
Vår lilla hjärta

Zivot nas :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0