Då är de över

Nu är man hemma efter ett arbetar samtal :)
Det gick bättre än väntat och skönt är det,
då börjar arbetslivet på onsdag
Från 8 - 16:30 och cykla ska man till jobbet ska bli spännande och se hur de går men när älsklingen inte börjar tidigt så blir de bilen :)

Vi som precis sålde vår extra bil haha
Om de krisar sig finns alltid blocket :)
Men det ska bli skönt och börja cykla känns som evigheter sen sist

Men men vi får se hur de går
Har inga öppning och stägningar så det är bra
Ska ge mig på och jobba hela oktober ut sen fram mot november ska ja vara ledig varje fredag
för måste komma in i det
Så på onsdag ska dem ha ett möte cheferna då för kanske blir en förflyttning därifrån
Just nu har ja typ 20 min cykling till jobbet men som sagt området är jag fortfarande inte nöjd men har fått bekräftat i alla fall att det inte blir jobb på dem 2 förskolorna som jag inte klarar av
Som man bäddar får man ligga :)

Så nu måste ja ändra min föräldrar ledighet som jag har sökt om i oktober :)
Trevligt att ha 160 dagar kvar av föräldrar ledigheten också SKÖNT

Så gott folk håll tummarna att de går bra på jobbet har
fått en känsla av att de kommer bli en förflyttning snart från de området
trots förskolan man har hamnat på är helt Okai :)

Så nu ska vi ta och fixa lite mat till idag
Tvätten står på schemat idag och träning med syrran som man verkligen ser fram emot :)



Våran kille en månad gammal :)
Han ska ha de bra hos sin mormor och morfar tillsammans med sin moster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0