3 dagar sen

ARMINA - Fuskar inte energin tog slut :D

Yes 3 dagar sen man bloggade
Fråga mig ingenting känner mig som en zoombie,
vet faktiskt inte ens var jag ska börja trodde aldrig det skulle bli så svårt och vänja sig vid jobb
så fler barn blir det definitivt haha
Minst 4 snacka om rätt inställning och helst ska jag ha alla 4 innan jag är 32 så
typ 4 år på mig och 3 barn ska pressas ut haha

Det trodde ni va haha
men 2-3 blir det nog alltid kul me syskon :)

Skärpning nu :)
Nej första arbetsdagen i onsdag gick ganska bra men mkt och ta igen och mkt och lära in och anpassa mig o så
usch det blev för mkt faktiskt,
tro eller ej så däckade jag 21:30 var helt slut och det har jag gjort dem övriga dagarna med
Kvinnan jag jobbar för är tjänst ledig och har åkt till Australien för besöka sina föräldrar i 2 månader och nu snackas det om att hon inte kommer tillbaka
Ber till GUD att hon gör det för jag orkar inte vara ute 24/7
Kunde inte hamnat värre än på 2 ute avdelningar ibland undrar jag om jag nånsin kommer bli nöjd med min arbetsplats så när älsklingen kom och hämtade mig i onsdags från jobbet min första mening var
Jag ska PLUGGA !!

Han blev helt ställd för han vill att jag ska börja plugga vidare men aldrig blivit av känns det som och definitivt blir det inget med barn för den delen
TYVÄRR
Lär ha dagis hemma när jag har fått alla 4 ungar :)

Alltså inte för jag mega trivs på de nya jobbet men känner bara att området vi lever i och jobbar kommer aldrig
utvecklas Speciella föräldrar och speciella barn
och man ger allt i från sig och får inte ens ett TACK för något man har gjort
Så nästa fredag när jag är ledig ska ja ringa in till Eslöv för kolla hur dem har de med dem här KY utbildningarna som är på ett år så jag får mina 80 poäng så jag kan söka eventuellt till special pedagog vill helst jobba inom kriminal vården med ungdomar inget sånt me barn som är samma visa varje dag :)
Skulle jobba nästa fredag men fördrog föräldrar ledig orka stänga på en fredag som idag USCH
Jag känner mig super glad att jag valde vara ledig på fredag för den e varannan fredag jag öppnar eller stänger KUL VA?

Så är den fredagen räddad och massa lediga dagar har man sökt om :)

Målet innan man slänger sig in i skol bänken är att få återgå till min gamla arbetsplats innan min mamma ledighet där jag stor trivdes och allt fungerade som det skulle man kunde skämta med allt och alla i stort sätt och alla var positivt inställda på jobbet och inga krävande människor som bara en eller 2 som var kunniga i allt som på vissa ställe Dem tog hand om en och såg en som medarbetare inte som en vikarie liksom
Så nu ska de kämpas här MÅLET ÄR SATT :)

Lite gott om jobb dagarna då men i övrigt dem dagarna som man jobbar är schemat hyfsat går från 8- 16
precis lagom men ont gör de när jag måste väcka vår älskade Amar då han ska till sin moster och mormor men
det blir nog en lösning på det med i veckan
Mormor får komma över och äta frukost hos oss och leka lite och sen fara över till deras hem :)

Så nog pratat om jobbet
Helgen känns skrämmande den kommer bara flyga förbi :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0