2 dagar kvar

Då har man klarat av dem två värsta dagarna på veckan
START DAGARNA
Måndag och Tisdag :)

Och två dagar kvar har man sen är man ledig och självklart är denna helgen helt uppbokad med allt
som ska fixas o så
Huset skriker om STOR STÄDNING
men men de kommer den ska få sig en behandling den med

Dagens böter äventyr hos polisen blev inget mindre än 1800 plus mina 800
så sammanlagt 2600
Hej där hyran är betalt liksom haha

Inget och grubbla över värre dagar har de varit 
viktigast nu är att man mår bra och allt är som det ska trots
depressions vädret där ute 
Undra hur länge de dröjer innan man tappar lusten med allt HATAR MÖRKRET !!

Idag efter jobbet drog jag hem och hämtade min älskling hos mamma för mannen här hemma 
ja, han har gått och blivit duktig går och gymmar varje dag medans vissa av oss har tappat lusten för det 
Skärpning efter helgen :)
(Glömde skriva efter vilken helg haha)

Så lillen har varit med honom halva dagen och halva hos sin mormor och morfar :)
Älsklingen nämnde att maten hade han fixat
för dagen så slapp stressa mig hem och äta 
Så Amar och jag tog oss en sväng på Ikea och gick runt där och yrade 
vilket kändes mkt bra Inte så mkt folk och lugn och ro gick vi där :)
Mammas kille är så duktig 

Köpte några papp lådor för sortera i jobb papprerna som finns överallt :)

Så väl efter Ikea hämtade vi vår älskade pappa för han
skulle vissa oss vad han hade lagat till middag idag
och det blev inget annat än 
Krua Thai besök som stod i menyn idag 

Snacka om lycka :)



(Krua Thai restourang på Möllan Dem har världens goaste mat)

Nu sängen som kallar 
Go natt :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0