Tiden :)

Tiden ja den bara flyger iväg :)
Önska att mina 3 framtida arbets veckor gör de med för annars går jag i taket haha
Snacka om älska sitt jobb men som sagt har hänt en del sen jag började jobba
och tror inte jag kommer trivas me jobbet så länge jag jobbar i Fosie
Området kommer aldrig gå framåt känns som man hamnar bara i fel förskola hela tiden

Vad fan är detta området på väg?
Om de inte blir ett lägenhets byte snart så hoppar jag på skolan igen om inte det
så byter jag område helt och hållet och pendlar istället

Men men vi får se tiden får utvisa
Anledning att de inte blivit så mkt bloggande är på grund av lite olika problem om man ska kalla det så
Lusten bara försvann men det ska vi ändra på med tiden :)
Lovar

Hela förra veckan fram till fredag har lillen och jag sovit hos mormor för tanken
var att pappa vår skulle komma hem i onsdags men blev ändrade planer så han kom på fredag istället
Vi är glada att ha han hemma igen
ÄNTLIGEN

Så igår hade vi gäster Mervan och hans fru var på besök då vi stirrade på den jävla fotbollen
Bosnien mot Portugal vilket resultat blev 0-0 men men
Trevligt var det :)
Så passade jag på även och mat handla in för nästa vecka så slipper springa och handla men så när allt
var väl handlat så insåg jag en sak att Amar och jag lär sova hos mormor igen fram till torsdag
för vår pappa ska åka tillsammans med 3 kompisar till Portugal och kolla på fotboll så
det är inte så jävla kul och vara hemma själva
speciellt nu när man ska jobba så måste jag endå lämna Amar hos mormor så lika bra sova där :)
Så slipper jag dra upp han ju

Så är älsklingen tillbaka på torsdag förmiddag så vi hoppas på att veckan går fort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0