Promenad :)

Dagen startade 10:00 för mig och Amar medans pappa var redan på jobb sen
kl 6 på morgonen :(
Så runt 11 slaget körde vi för hämta han från jobbet då han hade rast emellan fram till kl 14 :)
Sedan va de dags och jobba igen till 19 och han hatar dem här tjänsterna men som tur
efter nyår så skrivs de på en fast anställning och allting blir mkt lättare och planera och göra saker och ting

Han har inte ens jobbat 6 mån innan han fick detta besked idag med fast anställning från januari
Nog pratat om jobb bara tanken från april att man ska upp i tid usch ja
O vår kille ska på dagis då
(Tror nästan de e dags för en ny unge snart)

Så efter lämnat pappa hemma så inväntade vi Marie och Ida för en promenad då vi inte visste var vi skulle egentligen så väl när dem kom så blev de en lååååång runda till Jägersro och hem igen och ingen bil och ingen buss Måste verkligen säga att ja känner mig stolt :)
Vi lunchade på Kniv & Gaffel och gick där och shoppade en del men känns mest de blev till Amar
Massa mat och annat så klart

Vi drog hemifrån ca 11:30 och va hemma kl 16 snacka om att raskat på här

Väl hemma så slappade lillen och jag till pappa kom men innan pappa kom ju mostern för leka med oss lite innan de blev dags för en runda till solarium öarna
Solsystemet är verkligen bäst

Hatar solarium då du betalar och typ efter 4 gång syns färgen men här syns de direkt
Visst priset är skillnaden också men vill man va brun och fin får man betala lite extra precis som för allt annat
Jag vet många tycker de e dyrt 90 kr för 20 min på tanken att dem kan få 20 min för 50 kr
Hellre sola 3-4 gånger än 10 gånger för den delen

O de va väl behövt verkligen

Imorgon blir mindre roligt då tvätt står på schemat och massa annat hem arbete

Men nu till sängen
Go natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0