Det går bra nu

Precis som rubriken låter så går de bra på jobbet nu :)
Trots att jag har min gamla chef som chef som man hade världens liv med men men
som tur så jobbar man inte med henne :)

Personalen är rätt trevliga och rätt sammarbetsvilliga
inga såna soff potatisar som man har träffat på innan i sitt liv

I förgår så var vi iväg med Amar på ett års spruta så vilket lede igår att stanna hemma med han för han va gnällig och hade lite feber
Blir inga sprutor tills den 16 jan igen för då ska vi äntligen få turbekulos sprutan som han skulle fått när han va 6 mån vilket aldrig blev av
Allt har sina själv :)

Idag har man jobbat kort och nu är man ledig fram till 28 dec så de blir par dagar hemma trots allt
Dem dagarna ska tillbringas åt städning Ska totalt rensa allt,
allt från källaren och garderober till vardagen

De blir års städning för detta året och älsklingen ska jobba hela julen alla röda dagar lite trist men sen blir han ledig dem övriga dagarna

Morgonen dagen är planerad till en välbehövd promenad med Ida och Marie
undra var vi hamnar :)

Jag började me detta inlägget igår och nu idag avslutar jag den
Snacka om att inte tiden räcker till :)

Hörs


Kommentarer
Postat av: Ida &Jouline

Hej den är beställd hos en tjej på internet.

http://mirasmamma.blogg.se/syblogg/

Jätte fina saker syr hon :)

Kram

2011-12-22 @ 09:52:30
URL: http://Idaochjouline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0