Att vi ens orkade ...

Visst gav vi oss ut på stan i måndags för mellandags rean
Inte för vi hade nåt och köpa men vi skulle ut endå
O med den äventyret gör vi ALDRIG om det

Vi mötte upp mormor och mostern i stan och gick där ett tag men
så fort vi kom in i butikerna så gick ja ut med det samma
Alltså komma fram med barnvagn det va som vinna på lotto den dagen
Tror att inne på ZARA var det som värst
ALLT VAR REN KAOS där inne

Men ja vi fick med oss mjukis dress från Lindex i baby rosa färg och en pyjamas till mig själv då
Sen fick vi med till pappa ett par träningsbyxor lär nog behövas mot hans nya mål :)
O en tränings t-shirt till mig själv och en Adidas tröja till Amar

Det va lite i alla fall på tanken att vi ville inte ens gå in i någon butik efter Zara chocken :)

O så idag blev de lite sol på vägen
Alltid ett kärt besök på Solsystemet, snart blir de mitt nya hem känns det som haha
Ett besök hos Ikea och de mesta man skulle ha va slut
SKIT STÖRIGT och inte nog med det så BYGGER dem ut där
Så ge er inte ut där innan februari månad det e ren kaos där ute nu
Besviken men ja
Vi får lösa detta på annat sätt
Skulle ha såna backar till Amars leksaker, kanske ska besöka jysk dem brukar också ha såna där till barn

Måste även köpa färg håret skriker om färgning

Annars händer inte mkt och på nyårsafton ska vi vara hemma och mysa :)
Mer projekt ang en jävla dag ska ja inte utföra
Alla vill vi fira men ingen vill ta tag i det så mina vänner i år stannar vi hemma :)

Ha de bra så hörs vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0